Ми піклуємося, щоб Ви залишилися задоволені виконаним замовленням на 100% і прийшли до нас знову! Але, якщо Вам не підійшов розмір, колір або дизайн, то будь-який товар можна замінити або оформити повернення, крім цього переліку:   

  • Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування і т. Д.).
  • Товари особистої гігієни, зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру.
  • Нижня білизна, купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми.
  • Панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички, рукавиці. Постільна білизна, рушники, покривала, пледи, подушки, ковдри.
  • М'які іграшки.
  • Парфумерія, косметика і товари в аерозольній упаковці.

Повернути ці товари можна, тільки, якщо є заводський брак. В інших випадках товари з цього переліку поверненню та обміну не підлягають.

 

При поверненні або обмін товару все транспортні витрати оплачуються за рахунок покупця (за винятком виробничого браку).

При оформленні повернення повинні бути виконан таких правил:

  1. Товар є новим - не був у використанні;
  2. Збережений товарний вигляд і споживчі якості товару;
  3. З дня покупки пройшло не більше 14 днів;
  4. Збережений товарний чек, всі ярлики та упаковування.


Якщо ви перебуваєте в іншому місті: висилаєте товар, ми перевіряємо його і відправляємо вам гроші (на карту, наложеним платежем - як зручніше). Повернення оплати відбувається протягом 1-3 робочих днів, після отримання товару. Якщо Ваше замовлення належної якості відправлений післяплатою, але при цьому він Вам не підійшов з яких-небудь параметрами, покупець оплачує доставку в обидві сторони.


Діяльність Інтернет-магазину підпорядковується Правилам продажу товарів на замовлення відповідно до Наказу Міністерства економіки України від 19.04.2007р. №103, і ​​є "видом торгівлі, при якому споживач укладає договір купівлі-продажу товарів з продавцем на відстані за допомогою засобів дистанційного зв'язку", тому в офісі торгова діяльність не ведеться.